مجله اینترنتی

مجله اینترنتی
مشخصات بلاگ

مجله اینترنتی

پیوندها

۴ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

سه شنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۲:۲۷ ق.ظ

استرس به مغز زنان بیشتر آسیب می‌زند یا مغز مردان؟

استرس به مغز زنان بیشتر آسیب می‌زند یا مغز مردان؟

برترین ها - ترجمه از هدی بانکی: اگر معمولا استرس دارید و آن را نادیده می‌گیرید (همه استرس دارند، اینطور نیست؟)، وقت آن است که فکری بکنید. چون حتی اگر اساسا فرد سالمی باشید، تنش و استرس، مخفیانه کار خودش را می‌کند و لطمه‌اش را می‌زند. محققان به تازگی دریافته‌اند میزان بالای هورمون کورتیزول (هورمون استرس) با کوچک شدن یا آب رفتگی مغز مرتبط است و می‌تواند حافظه‌ی افراد میانسال و سالم را نیز مختل کند و نکته‌ی دیگر اینکه: این تاثیر در زنان پُررنگ‌تر از مردان است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۲:۲۷
سارا زرینی
سه شنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۲:۲۶ ق.ظ

آموزش تهیه بورک گوشت و سبزیجات؛ غذای معروف ترکیه

آموزش تهیه بورک گوشت و سبزیجات؛ غذای معروف ترکیه


وب‌سایت دونفره - گلزار نورمحمدیان: از نظر من طعم و مزه بورک‌ها حرف نداره، مخصوصا اون خرچ خرچ بورک سرخ شده لای دندون حسابی اشتهای آدم رو باز میکنه. اگه مثل من طرفدار بورک هستین حتما این بورک گوشت رو امتحان کنین، مطمئنم از طعم و مزه‌اش خوشتون میاد داخل این بورک از کلم سفید و هویج استفاده شده که طعم بی نظیری بهش داده و تنوع خوبی برای دادن یه مزه‌ی جدید به این پیش غذای خوشمزه است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۲:۲۶
سارا زرینی
سه شنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۲:۲۵ ق.ظ

به یاد منیر فرمانفرمائیان؛ از میان شیشه و آینه

از میان شیشه و آینه


برترین‌ها - مهناز براتی، روزنامه‌نگار: «مرد‌هایی که با من کار می‌کنند، به راستی استادند... آن‌ها در کاری که می‌کنند استادند، اما وقتی داستان به آفرینندگی می‌رسد، از پس آن برنمی‌آیند. آن‌ها تنها هنرورند و نه هنرمند.»

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۲:۲۵
سارا زرینی
سه شنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۲:۲۳ ق.ظ

مهارت‌هایی برای مدیریت روابط خواهر و برادری

مهارت‌هایی برای مدیریت روابط خواهر و برادری


روزنامه خراسان - مهین ساعدی: همه پدر و مادر‌ها دوست دارند که فرزندان صمیمی و مهربانی داشته باشند، از جنس خواهر و برادر‌های همیشه در صحنه که هوای خواهر یا برادر کوچک‌تر از خودشان را دارند یا دست کم از آن‌ها انتظار دارند که همبازی خوبی برای یکدیگر باشند و رفاقت و سازگاری داشته باشند، اما روابط خواهر و برادری واقعا آن قدر پیچیده است که به‌راحتی نمی‌توان درباره آن صحبت کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۲:۲۳
سارا زرینی